onsdag 14. oktober 2009

Utfordring fra Anette

Bilde fra Flickr - Susan Gary.. Nydelig!!

Jeg har fått en utfordring av Anette om å svare på følgende spørsmål. Oioioi ikke lett men la oss nå se..

1) Skriv 3 ting du husker som om det var i går:

Da er det veeeldig viktig å først si at hukommelse er en litt diffus ting.. Litt sånn gullfisk i min lille egne verden dessverre… Men….

Dagen jeg var selvstendig eier av min første egne bolig! Lykken var kolossal og forvirringen komplett.. Måtte jo pusses opp, men hva og hvordan og hvem?

Kiss konsert i London
Er nok ingen musikkfan.. men dette må være den beste konsertopplevelse ever! Gode venner, bra vær(snakker oppholdsvær takket være støvlene mine) og super stemning på en gresslette midt ute i ingenmannsland

Første gang jeg krasjet… på en isete parkeringsplass… rett inn i læreren sin bil… Å den søte blå hippibilen med solsikker fikk en bulkete blåveis…

2) Skriv 3 ting du misliker:

Urettferdighet!

Å stå i kø med bilen..
Noe jeg gjør HVER dag frem og tilbake til jobb.. Kjører gjerne DEN omveien bare for å ha noe fart under hjulene…

Mannsjåvinisme… er ikke noe fanebærende likestillingskvinne… Men blir dessverre skuffet gang på gang av denne merkelige verden…

3) Skriv 3 ting du liker godt:

Herlige familien og de fantastiske venninnene mine, galskapen er ALT for meg!

Fridager, noe som ikke forekommer så ofte som ønsket.. Men tid til å potle hjemme med prosjekter og kose seg..

Shopping!
Noe både klesskap, leilighet og lommebok etter hvert har måttet lide for..
Men ingenting er så lykkefølelse enn et fabulous kupp…


4) Skriv 3 blogger du besøker daglig:

Mmm.. leser alltid de siste oppdaterte bloggene jeg følger når jeg har anledning..
Men favorittene mine er kanskje:

Noe på hjertet
Jordbærpiken
Pink lady

5) Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:

Band of horses – Is there a ghost
Eva Cassidy
Goldfrapp - Happiness

6) Skriv 3 Tv-programmer du følger med på:

Prøver å kutte ned på det der firkantete marakkelse som står i stua.. men må ALLTID ha med meg Greys Anatomy!! Å kanskje så blir det en episode av Lipstick Jungle i ny og ne…

7) Skriv 3 bloggvenner du vil sende denne videre til:

Edda
Dans på roser
Frk Maya

Ha ein strålende dag!!

1 kommentar:

  1. Hei:)
    takk for utfordringen...skal se hva jeg får gjort i løpet av morgendagen....må tenke itt og:)
    ha en fin kveld
    selv er jeg så heldig og er bedt på middag:)
    klemmer edda

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥