mandag 19. oktober 2009

Kreative fru Idyll


På fredag satte jeg meg atter en gang i bilen for å kjøre til det blide sørland.. Her har mine foreldre tilbringt en herlig ferieuke i leiligheten.. Å når en har ferie og fri, ja da kan en jammen meg pusle litt rundt. Hva møtte meg? På trappa hang et nydelig hjerte med mose, perler og flotte nåler!! Et veldig hyggelig førsteinntrykk må jeg si.. Dessuten hadde fru Idyll laget noen nydelige hjerter med perler i sarte pastellfarger.. Vimsete så jeg er glemte jeg vertfall å ta foto av disse... så disse får jeg vise en annen gang.. Takk for ei herlig helg!

Klem frk. Idyll

En jente, eller i denne anledning en dame kan aldri få nok krystall.. Stor lysestake og vase, Tjekkisk Bohemia krystall, liten lysestake fra interiørbutikk i Mandal. Fugl?? Nei si det..

1 kommentar:

  1. Det hjertet var kjempefint :)
    Sånn ønsker jeg meg på døra også!!

    Klem fra Anette

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥