torsdag 8. oktober 2009

Endelig krakk!!

Slik ser vidunderet ut når den er utslått..... I like!

Jeg har leenge vert på jakt etter en eller annen slags type krakk. Helst med noe som kan slås ut eller ned for å spare noe plass i krypinnet.. Å igår bare sa den indre stemmen at jeg MÅTTE innom Fretex på vei hjem:) Å der stod den å ventet på meg!! I helgen blir det nok maling, antakeligvis hvitt, men tror jeg skal la treverket få være seg selv... Eller?

Å vips der forsvinner trappeavsatsene..... Weeee.. Jeg er SÅ fornøyd!!

4 kommentarer:

  1. For et kupp. Jeg er enig med deg i å beholde treverket - fint i kombinasjon med hvitt. :)

    SvarSlett
  2. Fretex på Sandnes? For i så fall sto jeg og så på denne krakken der forrige fredag :)
    Hadde ikke bruk for den, stod bare å mimret til barndommen, da bestemor hadde en lignende krakk.

    Den blir nok fin som hvit!

    SvarSlett
  3. Finfin krakk! Tror sje eg hadde klart å motstå fristelsen til å male litt på trinnene..trinn 1 - 2 - 3
    Kose meg kjempemasse me familien i Byron Bay=)
    god helg :)

    SvarSlett
  4. Hei!
    Den var skikkelig fin :)
    Husker at min oldefar hadde en lignende krakk på sitt kjøkken og at jeg var veldig fascinert av den som liten :)
    Tror jammen jeg skal rote den ned fra loftet og ta den i bruk på mitt eget kjøkken!!
    Få se bildet igjen når den har blitt hvit da!
    God helg :)

    Hilsen Anette

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥