tirsdag 1. september 2009

Sørlandsidyll



I helgen var jeg i ferieleiligheten på sørlandet og siden været var grusomt, som alle andre steder i det landstrakte land, ble det mye innekos:) Vi fikk jo litt tid til shopping også, som disse søte boksene som vi fant hos en Panduro forhandler..

Etterhvert nå så begynner ting å falle på plass. Det har vært mye montering og klaging over ikeas uforståelige bruksanvisninger. Hvor skal egentlig den skruen?? Hehe.. MEn når enden er god, er allting godt.. Å ingenting har foreløpig kolapset:)



Det blir jo endel rosa og perler, en romantsik stemning på det blide sørland. Her er det satt i nye knotter på ikea skapet. Suppeterinen til høyre var mine foreldres bryllupspresang. Helt nydelig!

4 kommentarer:

  1. Bildet har jeg funnet på Tinekhome sin nettsider: http://www.tinekhome.dk/www/welcome_ny.htm
    Hvor en får i slik tapet vet jeg desverre ikke, du får undersøke litt, lykke til! Hyggelig å hilse på... inne hos deg! Klæm Tina

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen inne hos meg :) Må nok meddele at vekkerklokkejakten endte uten noe resultat. Men den kommer til å fortsette til jeg finner den perfekte, så da skal du få høre ;)

    Nydelige farger du har hos deg! Så fint det ble med knotter på skapene. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så flotte bokser du har funnet deg, det er vel kanskje Tilda? Veldig fint alt sammen i og utenfor skapet også! Klem Pink lady

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥