tirsdag 15. september 2009

LysIKrone og HøstIStemning

Lysekronen på soverommet er pyntet opp med ekstra glassheng, til jul blir det julestemning med stjerner, bjeller og nissens reinsdyr... det er ekstra herlig å lese en bok med neddimmet lys fra kronen når vinden uler på vinduet!

Nå begynner høsten å krype inn i hus og sjel... Savner jeg sommeren?? Ja, men mest av alt savner jeg IKKE regn, så dersom kalde høstdager med fallende løv kan erstatte dette.. Ja da ønsker jeg mr. Høst hjertelig velkommen med åpne armer!! I går gikk vi en laaang tur i den nydelige sola og jeg potlet rundt i hagen til mørket sa at jeg måtte komme meg innahus... Å når da telys, en god kopp mynte te og lodde (pleddet aller er misunnlige på) venter i sofaen, ja det kaller jeg en herlig høstkveld! Å idag er det jo til å med Greys!! Fast venninnekveld med kveldsmat og jentesladder til litt "såpe" serie.. Heeerlig.. Ønsker dere alle en fin høstdag....

2 kommentarer:

  1. Lekkert soverom og lekker lysekrone! :) Her blir det også venninne og Grey´s i kveld. Koselig!

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig!! Synes egentlig slike lysekroner gjør seg bedre på soverom enn på stuer. :-)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥