torsdag 3. september 2009

IITTALA "TSAIKKA" TEA GLASSES


I går fant jeg et kupp på Fretex, å guri så glad jeg ble:) Hele seks stykker av disse fantastiske gull koppene stod å ventet på meg...

Jeg måtte jo sjekke dem opp på nettet, og de er designet av Timo Sarpaneva for Littala Finland, gullkoppene kommer fra et begrenset opplag fra 1990. Jippiiiiiii

Koppene passet utrolig bra sammen med dette lekre serviset fra Indiska:) Jeg må nok ned å kjøpe noen flere deler av dette i løpet av helgen!!

2 kommentarer:

  1. Hei! Takk for hilsen inne hos meg :) Gleder meg alltid å få en kommentar eller to.

    Det der kuppet på Fretex var jo virkelig et kupp :) De er lekre... Lurer på om mamma har noen sånne, som hun vil(?) bli kvitt.

    Og Indiska-serviset; nydelig!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :o) så fant jeg frem til deg også.
    Stolen skal stå ved et skattoll jeg har arvet av moren min, bilde av det lenger ned i bloggen min.

    Og de koppene kunne jeg veldig gjerne sagt ja til også!! Very nice!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥