søndag 31. mars 2013

Fantastisk påskestemning!



Dette må være tidenes påske!! Startet opp med spellemannsshow live i Stavanger konserthus, fortsetter med familehygge i snø og strålende solvær, latter, smil, nydelig mat og hygge! Det har vært en magisk påske. Men påsken er også en slags milepæle, både privat og karrieremessig. Når arbeidsdagen starter opp etter påske er det på nytt kontor og desverre uten mange av mine kjære kollegaer. Etter en uendelig lang ventetid har det blitt tegnet opp en vei videre. Og heldige meg, har fremdeles en utfattelig kjekk jobb å gå til! Samtidig har jeg tatt et valg som gjør at jeg kommer til å se mindre av mennesker jeg er glad i fremover, men som nok er til det beste for meg selv. Så da gjelder det å finne andre arenaer å se hverandre på, prioritere tid til kvalitetstid sammen.

Dette ble et usedvanlig personlig innlegg, noe som ikke skjer alt for ofte, kanskje er det påvirket av høytiden - ettertanke.. Og en liten innrømmelse på tampen. Jeg ELSKER påske, men den tilhørende pynten av kyllinger og harer og denslags har jeg lite til overs for. Men disse søte små eggene deriomot, de fikk jammen meg være med hjem fra butikken. Nyt siste påskedagene og gi en klem til alle dere setter pris!

1 kommentar:

  1. Ja, disse eggene var virkelig flotte!
    Så spennende da, med ny jobb...selv om det nok er litt sårt å skilles med dem man daglig er vant til å treffe, godt det fins både facebook, insta og kafèer;)
    ønskerdeg en fin siste feriedag:)
    klem nina

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥