torsdag 6. desember 2012

Lysende juletider



I julen omgir vi oss med lys, både levende og mer strømførende.. Lys gir en nydelig stemning, som i hvertfall gir meg en god julefølelse. Slik som disse snøkrystallene jeg har på verandaen. Desverre er det slik, at med disse herlighetene kommer det også en risiko! Husk å ikke forlat levende lys, og skru gjerne av de eletriske når du ikke er hjemme.. Brann er mitt største mareritt, og etter at tanten min sitt hus brant ned nå nylig, er skrekken bare forsterket.. Ha en lysende og trygg førjulstid.

1 kommentar:

  1. enig, og ENIG!
    Jeg er gift med en som er FANATISK på brannsikring.. og godt er det!
    et vennepar av oss mistet huset sitt i høst.. og det var helt grusomt!
    Vi trekker alltid ut juletre og alt annet på natten, og når vi ikke er hjemme.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥