tirsdag 26. juni 2012

In love with VOSS!

Ett litt annerledes innlegg, men forandring fryder... I helgen hadde jeg en helt fantastisk tur til Voss, på Kari Traa bootcamp! Oppsummert: herlige jenter og nye kjekke bekjentskap, 4 hardbarka treningsøkter, militær hinderløype, smalahode, cowboyhatter, motbakkestafett, høyballer, flinke instruktører, traktordekk, tømmerstokker, masse masse regn, hauger av treningsklær, opptil flere skitne treningssko fulle av leire og sørpe, mekespannbæring, stive støle musker... Kort oppsummert: LYKKE!

3 kommentarer:

  1. Så artig! Og så er det så fint på Voss også! :)

    SvarSlett
  2. heldige deg, eg var for sein med påmelding og fikk ikke plass :) Håper å få vere med til neste år.

    henriette

    SvarSlett
  3. stilig, jeg trener også bootcamp her i tønsberg. Digger den harde, barske treningen. Noe helt annet enn det jeg har gjort før! Har holdt på i 6 mnd snart og håper jeg kan fortsette med det ;) Kul blogg, liker den :)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥