torsdag 5. april 2012

LeserGLEDE!


Når regnet pisker på ruten, eller nja, det var kanskje å ta litt hardt i.. Men regndråper, det er det så definitivt utenfor døren. Da er det godt å ha noen innesysler også.. For min del, koser jeg meg med bøker. Blomster og buketter av Isabella Smith er bare en helt NYDELIG bok, lærerik for en tilnærmet lik blomsterdyrkejomfu som meg! I tillegg til inspirerende bilder er det mye fin informasjon om de nydeligste blomster... Så nå ønsker jeg meg en GIGA hage;) Ellers må jeg bare anbefale Hjemkomsten av Victoria Hislop til alle som trenger noe bra lesestoff.. Hva gjør dere når påskesolen svikter??

Ellers må jeg si at jeg ser meget fornøyd med Blogger appen som jeg testet ut i går.. Så nå blir det kanskje litt mer "in the moment" blogging fremover..!

2 kommentarer:

  1. Den boken er fantastisk, har sett på den, må ha den. Blir helt ør av begistring over de bildene. Ha fine påskedager.

    SvarSlett
  2. Har bunkret tre krimbøker for påsken:)
    Kos deg med bøkene..
    klemklem

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥