søndag 1. april 2012

Herlige påske...

Påske er, og vil alltid være en familietid for meg, da møtes vi alle og tilbringer dager fylt av latter og glede, og nå i disse tantedager er disse stundene enda mer meningsfylte.. Nå er det bare prinsen og meg som koser oss hjemme, da jeg selvsagt er på halsbetennelsens vei.. er ikke det bare typisk når en først har noen dager fri...! Er det noen andre som er som meg og alltid blir syke akkurat i tide til ferie?

Husk også give awayen min, vinn Fox&Mouse Mad Skillz Inc. poste HER

6 kommentarer:

  1. god bedring, god på ske og tillykke med eplabutikk!

    SvarSlett
  2. Riktig god bedring. Ja jeg også blir som regel syk når det er ferie, typisk. Håper du snart blir bedre og koser deg masse i påsken ;)

    God Påske ;)

    SvarSlett
  3. Så spennende med Eplabutikk. Masse lykke til.
    Her har minsta spydd ut både sofa og gulvteppe i dag, så nå krysses fingrene for at vi andre slipper å ligge i påsken....typisk. 3 gang på et par mnd....

    SvarSlett
  4. Ferie er syketid hos oss også, da ligner kroppen ut for alt stresset en har hatt og imunforsvaret er ikke så sterkt. Tips, ta rød solhatt (kjøpes som sugetabletter hos sunnkost) når du brygger på hals eller bihulebetennelse, da går det ofte bort før det får begynnt.

    Klem fra en som tilfeldigvis tittet innom

    SvarSlett
  5. God bedring og god påskeferie!

    Klem

    SvarSlett
  6. god bedring, virkelig typisk.. her er som regel en av ungene syke! evig ond sirkel det der..

    håpe du får en god påske tross alt!
    :)

    Vibeke i Skråningen.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥