søndag 20. november 2011

Jeg elsker søndager...

for da får jeg tid til å leke meg... I dag er det dyrene i afrika og alle gårdsdyra som har fått luftet seg... De gjøres i stand til spetakkel julemiddagsfeiring neste helg.. Vi snakker 6 kg gås... Som skal sprayes gull dersom matsprayen ankommer før helgen. Ja, du leser helt korrekt... Matspray - Gull matspray... Oh yes.. Det finnes!! Hiiihii... Venninna mi kaller inn til kalas og jeg står for bordpynting.. Du kan si, jeg har fått den letteste jobben.. MEN.. er det noen som har noen geniale blomstertips til langbord?? Må ha noe som ikke blir for høyt!!

4 kommentarer:

  1. Her er et tips :)
    http://passeligdose.blogspot.com/2011/10/bordtekorering.html

    Jeg har dilla på bjørkekvister for tida. Utrykket passer til både romantisk og fargerikt, enkelt og raust...små reagensrørvaser er smart.

    Lykke til og jeg håper vi får se resultatet :)

    SvarSlett
  2. Så deilig med gullgås:) Matspray i gull har jeg ikke hørt om før:)
    Jeg synes det er fint å pynte med Eføygrener, legge dem på bordet og ha lave vaser med kvist og kvast fra naturen, tyttebærlyng, nypekvister med nyper på osv:)
    Lykke til, gleder meg til å se bordet ferdig pyntet:)
    Klem Trine:)
    p.s Jeg har kunstige Eføygrener jeg d.s

    SvarSlett
  3. Bordpynt er en av mine svake sider, så lite hjelp herfra. Men jeg blir veldig spent på hvordan du skal bruke dyra!?

    Lykke til!

    SvarSlett
  4. Oj, dette høres tøft ut. Gullspray til mat, det har jeg ikke hørt om. Håper du tar masse bilder av bordekkingen og gullgåsa ;)

    Blomster er jeg dårlig på men hva med roser i oasiskuler. Altså en hel rosekuler. Du kan også stikke silkebånd og perler inni.

    Ha en fin dag ;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥