tirsdag 25. oktober 2011

forandring fryder eller...?


Da tanterollen tredde inn i livet mitt var det mye som ble forandret... Fra å spankulere bort til avdeling kunst og interiør i bokhandelen tar jeg meg selv i å stå og titte i barnehyllene.. Stilletthæler er oftere byttet ut med joggestko! Ja i enkelte tilfeller også ( i mine øyne litt oppskrytte) Ilse Jacobsen støvler. Lånt selvsagt.. For ikke å snakke om allværsjakke.. Jaja, HELT greit på tur i fjellet.. Men hallooo.. det er jo litt grenser eller?? Det var da jeg tittet i speilet og innså disse tingene at jeg forstod at et stilskifte var på høy tid.. Hardt, kantete sort hår ut - brunt rufset inn.. (jaja, må visstnok innom litt kobber-rød-gull på veien visstnok-- arbeidsuhell.. Veien blir visst til mens man går....!

4 kommentarer:

  1. Farven ser jo bare nydelig ut,kledde deg...
    klemklem

    SvarSlett
  2. Det ser kjempefint ut synes jeg.

    Men jeg kan ikke uttale meg mye om mote, for her er det det som er mest praktisk som brukes.

    Ofte både støvler og allværsjakke her gitt - men så er det jo ofte et forbaska vær her da! Idag er det riktignok strålende sol, men så blaser det jo stikker og strå!

    SvarSlett
  3. Fin på håret, men du kler nok det aller meste, vakker som du er:) Man må jo ha praktisk fottøy og praktiske klær når man skal være tante:) trilletur i stilletthæler er IKKE bra:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥