torsdag 24. mars 2011

SommerBoller...

På Søstrene Grene har de for tiden VERDENS søteste bambusboller med sukkersøte farger på utsiden. Giga store med plass til masse godsaker på verandaen til sommeren.. Jeg gleder meg!! Huttemeitu, nå er det jammen meg snart helg igjen!! Så mens regnet pisker på ruta sitter jeg her å drømmer om at sommer og sol skal være rett rundt hjørnet.. NÅ er det på tide, kjenner denne lange vinteren begynner å tære på kreftene.. Noen andre som er begynner å bli lei mørke, kulde og snøsludd??

2 kommentarer:

  1. <fiiiine, tror jeg må ta turen inn til stavanger ogf fikse sånne til meg selv også:)) kanskje på lørdag:))

    Ha det fint!
    veronika

    SvarSlett
  2. Jaaaaa veldig lei vinter, kulde, slidd og snø. vil ha vår, sol og varme.

    Herlig skåler. Har sett på de sjøl, men har alt for mange skåler allerede. :)
    Klem

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥