søndag 6. februar 2011

RoteHode..

Ryddig, litt, på grensa til manisk.. Men ikke alle steder.. Vi har vel alle noen steder som IKKE holder standard... Iiiiik!! Jeg legger meg flat og innrømmer alle mine synder... Jeg har ikke ett, men to steder som kunne trengt litt mer omtanke!! Kjøleskapsdøren min bugner over av herlige minner - men litt mer kaotisk enn ønsket.. Og klesskapet er en KATASTROFE!! Her er all min tid investert i dag... Jeg og mine kjoler - som nok nærmer seg 300 tallet... og alle fullstappede skuffer som er LANGT over bristepunktet.. Nei.. tilbake med meg.. De ryddes ikke av seg selv!! Er det noen andre der ute som vil vise sin akilleshæl og gi meg litt styrke? Takker:)

3 kommentarer:

  1. He he, ja har vi det ikke alle sånn? Her hos meg er det alltid et sted hvor rotet bare formerer seg. Jeg skjønner ikke hvordag og INGEN har rotet. Jammen et mysterium gitt ;P
    Håper du får orden på ting ;)
    Ha en super kveld ;)

    SvarSlett
  2. rot i lkær her i huset også, mye som aldri blir brukt:) Rydder og gir bort og kaster innimellom:)
    Sånn må det være, lykke til:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Vil gjerne se bilder av kjolene!!!!!! :D

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥