lørdag 26. februar 2011

Queen of fucking everything


For en stund siden fikk jeg en award av Namaste meed bloggen Kreativ Impuls; Queen av fucking everything. Fikk endelig tid til å lage mitt eget awardbilde!! Så var det å fortelle noe om meg selv da...

* Jeg er livredd fugler.. store som små!
* Typisk TYR - sta, stå-på-vilje, egenrådig
* JA person... Litt mye JA til tider
* Oversosial person med mye energi og snakketøy i orden
* Litt gal!? Men mener at alle har godt av litt galskap i hverdagen..
* Blir forelsket en gang til dagen!! Men veeeeldig sjelden jeg møter en mann jeg liker..
* Har ALT for mange hobbyer og skulle gjerne hatt noen ekstra timer i døgnet..
* Utrolig lojal og setter stor pris på fantastiske venner og familie

Må nesten sende denne herlige awarden videre til noen andre flotte bloggere der ute i den store verden.. Så kjære Black Feathers, FargeBarn og Re:Signert. Lyst å dele noen hemmeligheter jenter???


1 kommentar:

  1. Alltid gøy å lese litt om medbloggerne. Jeg har jo vært så heldig å treffe deg, og fikk derfor inntrykk av endel av dette da!

    God søndagskveld!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥