onsdag 8. desember 2010

Nå har vi vaske gulvet og vi har pynta tre...

Ja... Jeg må jo bare innrømme det!!! Jeg HAR pyntet tre.. Litt tidlig tenker du... MEN.. Egentlig er det litt sent for Idyll å være. Her i heimen blir juletre pyntet til 1. desember!! Slik at det får oppleve mest mulig kosekvelder med gode venner, gløgg, sjokoladesnipper og andre snipper... I år tok jeg derimot en liten vri... Falsk tre.. Hmhm... I know.. Falskt liksom.. Ikke helt det samme uten friske luften av fersk gran inn i stua. Men på den andre siden.. Heller ingen barnåler rundt omkring i krinkler og kroker, og alle plasse det i hvert fall ikke skal være:) Så når jeg først skulle kjøre den fake linjen måtte jeg jo ta den helt ut og kjøpe et hvitt tre!! For falskere enn det... nei det får du IKKE... Så etter at Christine med den flotte bloggen Gun hip, swollen lip tipset om det hvite juletreet bar det rett av sted for å få meg ett.. For etter alt strevet og arbeidet med å få fjorårets 500 kilos tre til å passe i juletrefoten.. og ikke minst stå rett i juletrefoten, da forbannet jeg alle singellivets ulemper!! Så i år var det enten no tree or fake tree... Så take it or leave it;)

5 kommentarer:

  1. Det går helt fint med falskt tre og:)Jeg har brukt et i flere år..slik er det og bo i 4 etg uten heis:)Skal ha et lite edelgrantre i år og setter muligens opp det falske og:)Og sprayer det hvitt:)
    koselig tre ditt:)
    klem klem

    SvarSlett
  2. I'll take it. Selv om det er noe "over the edge" for meg:) Men dekorativt, renslig, billefritt, vedlikeholdsfritt, rimelig og ganske stiilig, egentlig:) Holder visst på å overbevise meg selv om fordelene med kunstig tre her, hmmmmm:)

    Onsdagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Kult! du kunne vel egentlig ikke hatt noe anna tre! Det passer jo perfekt til deg! I love it:))

    Veronika

    SvarSlett
  4. Åaaa. For et nydelig Lanvin smykke. Ser den passer deg. Hvor fikk du tak i den?! NICE!!Og juletreet også nic, og du gjør helt rett i å ta den HELT ut når du først er i gang. Du har min støtte der :-) Snakkes! Signe

    SvarSlett
  5. eeeeeeelsker det hvite treet mitt :D ditt ble helt fantastisk det også :D ps: mitt har stått ferdig pyntet siden 16.november ;)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥