søndag 12. desember 2010

ikke lenger singel...

I ren Bridget Jones stil drev jeg og ønsket meg en drømmemann... Til høyere makter, Han, De eller Hva som er større enn oss selv.. Det var vel ikke så mye forlangt?? Men plutselig en dag så jeg en knallkul krokodille i et magasin og plutselig ønsket jeg meg to ting... Er det for mye forlangt? Det er jo beskjedne ønsker.. Men visstnok var sistnevnte ønske SÅÅÅ mye lettere å oppfylle for her en dag sto denne stilige karen og ventet på meg i Fretex hylla!!! Han skal få seg en liten makeover etterhvert.. Gull, lilla eller rosa er hete kandidater... Ps. Sjekk han barske neshornmannen i bakgrunnen der.. Ein tøffas!!!

6 kommentarer:

  1. fine de kavalerene dine:) Gleder meg til å se dem i ny ham:)

    Søndagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Kjekk drømmemann dette:) Tenk, han blander seg ikke bort i noe:))
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Ha en super kveld, klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Hei ;) Jeg kjøpte formene mine her http://www.hundekroken.no/index.php?cPath=57

    SvarSlett
  4. He he!! den var jo kul- flinke du e med detaljer:))

    Veronika

    SvarSlett
  5. KUL!!! Blir nok heftig -jeg stemmer på rosa! :)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  6. Å for noen frekke dyr. Me like! Tror gult kan vært noe! MEn et er vel bare å lake om om det ikke passer. PS. Klart du kan låne bilder. Si fra når du legger ut innlegg da :-) God mandag! Signe

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥