torsdag 21. oktober 2010

Skranglekasse... bussen neste??


Motorvei... P3 dundrane på radioen.... skrangle dirre... dirre... dirre.. skrangle... Hmm... Mistenkelig lyd fra bakre del av bilen!! Neiiiiiii... Please snille søte bilen min... Neiii... ikkje ver ødelagde... Du så e sååå goe!! "Hvis du ikkje e syge så love eg å vaska og rydda deg..." Skremmande tankar og bilder fyker som en virvelvind inne i hodet mitt. Busskrekken.. les. syken ligger som en skrekktanke i bakhodet, iblandet en mindre dose bilkunnskaper. Eksospotte? Støtdemper? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! En tanke skyter meg plutselig over ende. Lysekronenen!!! Lysekronen jeg kjøpte på lørdag som skal henge på min snart ferdige veranda. (Dersom de utrolig seintjobbende mennene bare kan jobbe LITT fortere.) Men nå tilbake til det viktige her.. Min bil er like hel. Ingen buss, ingen skrekk, jeg er reddet.. Det er bare lysekronen som skrangeler og dirrer.. Så nå er den kommet helt inn i stua, bare slik at jeg ikke skal glemme den ut og bli skremt igjen!!!

4 kommentarer:

  1. Den ser riktig fin ut:)Godt det ikke var bilen...har samme bussskrekken jeg:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hi hi, godt bilen er like hel!
    Artig at du og sleske-Bill har samme lampe! Og du kan hilse og si at jeg liker den også ;)
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. hehe lettelse å finne ut at det ikke var bilen da :) Hvordan jeg laget de "svevende" bokhyllene kan du lese her: http://skattejegern.blogspot.com/2010/05/svevende-bokhyller.html
    :D

    SvarSlett
  4. å, den likte jeg! Lekkerbisken. Og, hihi, tenk å ha samme lampe som sleskingen, fnis. Men den var kul da! God smak på den fyren;)

    Maya

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥