mandag 25. oktober 2010

Juleri Julera



Lørdagen er jo loppemarkedenes store dag, og i Stavanger området var det vel hele fire happenings nå i helgen!! Og hva er vel ikke kjekkere da enn en loppis-venninnedate med påfølgende lunch på Charles & De? Men flinke meg klarte å motstå fristelsen til å reise på alle loppisene og vi ga oss fint etter loppemarkedet på Dysjaland. Noe småtteri fikk jo bli med hjem men dagens kjekkeste var nok julepynt fuglen jeg fant på Smak i Sandnes.. Til og med fuglefobiet var enig om at PIP måtte få være med hjem!! Rosa og skinnende, slik blir nok julen hos Idyll i år!!!

3 kommentarer:

  1. trivelig helg ser jeg:) Fuglen er superfin. Jeg har mange i glass, de er gamle da. Disse klyper jeg på juletreet hvert år. De har mange farger og skinner om kapp med resten av jåleriet:)
    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Den fuglen ser ut til å høre hjemme hos deg ja:))

    Smak butikken er såå fin!! Den fineste i byen:))

    Veronika

    SvarSlett
  3. Smak har farlig mye fint! Jeg overdriver ikke dersom jeg sier at jeg er innom der tre ganger i uken. Men så er det også en av mine nærmeste naboer :)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥