onsdag 8. september 2010

Fremdeles i forelskelsesrus...


Ja hva kan jeg si?? Jeg går fremdeles rundt med sommerfugler i magen og kjærlighet i blikket!! Min store forelskelse er på plass.. Håndlaget stol med utskjæring i gull!!! Min favoritt... Mange har spurt hvor jeg har fått tak i vidunderne. Hva kan jeg si.. Fra en snill sørlandsmann:) De er nok importerte og har kostet mer enn hva jeg noengang kunne drømme om å bruke.. SÅ jeg er verdens heldigste jente.. Livet smiler og jeg smiler definitivt tilbake... Hva synes dere???

6 kommentarer:

  1. hva kan JEG si...?
    but woooooooooooooooooooooooooooooow!
    sinnsykt fin!! djizess...!

    SvarSlett
  2. Råkul!!! Det må jeg si. Og ganske så annerledes enn hva alle har! Stilig.

    Ha en fin kveld og nyt forelskelsen.
    Klemmer Anine

    SvarSlett
  3. Ulik var det ja:) Skjønner at du smiler.

    Ha en fin dag videre.
    Klemmer fra Janne.

    (PS: Give away inne hos meg nå:)

    SvarSlett
  4. Drittøff! Den hadde nok ikke passet inn hjemme hos meg, men fy den var kul!

    Maya

    SvarSlett
  5. LEKKER !! Elsker den....ser litt nazi ut ja...men du å du da blir den mer spennende i tillegg !!! WOW !!! Kommer ikke over den :)

    SvarSlett
  6. oioi, for en stol. Kulllll. God helg

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥