fredag 30. juli 2010

Snadder TIGER til kjøkkenet..




Jeg må si at jeg ble utrolig positivt overrasket over TIGER da jeg var i Danmark.. Har jo lest og sett hva folk viser her i blogglandia, så var jo fryktelig spent.. Men det va jo liksom sååå mye kjekt å finne!! Til kjøkkenet fant jeg meg en ny ildfast form, litt mindre enn vanlig, akkurat passe til meg!!! og noen søte keramikkskåler med plastlokk.. Helt geniale å bruke til f.eks rømme, dipp, salsa o.l. som en kanskje ikke bruker opp ved første servering.. Det tar litt tid å titte gjennom alle kasser og hyller og må vel innrømme at jeg kunne brukt MYE lengre tid men.... Er det noen som har noen gode tips til hva jeg MÅ se etter neste gang?? Hva MÅ du få med deg i Tiger posen din???

1 kommentar:

  1. Har nok ingen tips. Men guri for ei stilig form du fann, din heldiggris :)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥