torsdag 22. juli 2010


Her fyker fortsatt dagene forbi i et vanvittig tempo.. Saging, maling og litt mer maling og både rekkverk og blomsterkasser begynner å ta form. Snakk om arbeidsferie;) Men så blir det utrolig stilig når alt er på plass..

I går kom Perlås nye skilter på veggen, kjøpt på Trunken i Vanse sentrum. Den amerika inspirerte butikken importerer varer fra the US of A. Mye stilig å finne blant hyllene. Jeg bleden lykkelige eier av et skilt til min snart byggeklare veranda hjemme.. Men det får vises i en annen anledning.


I går kom det også en Mr. weber i hus.. Magiske grillen som gjør grillopplevelsen komplett!! Jeg MÅ ha en gass Weber hjemme på verandaen.. Jippi!!! Så da ble det pappa Idyll fanget indrefilet av hjort og festelig lag på verandaen mens det regnet utenfor... Takknemlig for tett tak!!



2 kommentarer:

  1. Så søte skilt!!!
    Hjort på grillen hørtes veldig spennende ut! Kos dere!

    SvarSlett
  2. Heisann! Kjekt at du tittet inn til meg også!
    Jeg har festet kvistene med spikerpistol -veldig artig faktisk! Må bare knipe stiftene av på baksiden. Kan sikkert lime også, men da er det nok best å bruke hurtiglim :)
    Ha en strålende dag!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥