tirsdag 6. juli 2010

Bokkalas..


Jeg elsker å lese en god bok iblandt.. Av og til en litt mindre god bok også, for avkobling og underholdning.. Så dersom du har et godt tips, tar jeg imot med TAKK!! Drømmen er selvsagt et lite bibliotek rom en gang i fremtiden.. I mellomtiden stuer jeg dem i og under alle hyllene jeg kan finne.. Selvsagt godt fargesortert!!!
Nei, jeg får komme meg i hagen og grave litt med mine lakkerte negler. Godt det finnes fargerike hagehansker som gjør arbeidet så mye kjekkere.. Og et skritt nærmere veranda:)

4 kommentarer:

  1. Bøker er det viktigste jeg fyller hjemmet mitt med. ELSKER bøker!! Og kan vel si at jeg er halveis til et lite bibliotekrom når en tenker på mengde bøker.. Så en vakker dag blir det nok et eget rom her i heimen også.

    Ønsker deg en fin fin sommer!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Å! Nå merket jeg at det var lenge siden jeg hadde vært her inne. Så utrolig mye inspirasjon du har - må si fliseskjulerinnlegget var veldig spennende. Lurer på om jeg kan stjele litt der:):):)

    Håper du har en god sommer. Jeg rekker ikke lese så mye med to småttiser i skjørtet stort sett hele døgnet, men hvis du ikke har lest damenes dektektivbyrå er de utrolig fine - og veeeeldig lettleste. Ikke så dumt i sommerværet:)

    SvarSlett
  3. Jeg leste nettop Visning av Lars Saabye. Den ligger enda og murrer i bakhodet...

    Så fine boller du kjøpte. Og fargesorterte bøker er knallfint!

    SvarSlett
  4. Alle bøkene til Cceilia Samartin er fantstiske og boken "Vann til elefantene" var også veldig fin. :) Kjempefin blogg forresten!

    Jenny.

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥