lørdag 3. juli 2010

BadeGlede





I min arbeidshverdag går det MYYYE i bad og baderomstilbehør, da jeg jobber med en av norges største rørleggerkjede. Og da kommer du over mange kjekke og rare bad og dubeditter..
Den rare out of space formen på vask og pissoar klarer jeg ikke å bestemme meg for om er kul eller bare altfor altfor rar.. Men en ting er sikkert, at jeg elsker de nye fargene på Grohe sine dusjer.. Da spesielt den rosa og lilla... Er ikke bare det en lekker fargeklatt på et bad??

Siste bildet måtte jeg ta med, syntes illustrasjonen på veggen bare var knalltøff.. ikke noe som hadde kommet innfor mine fire vegger, men absolutt stilig i sitt rette element!!

Ha ei fortsatt fin helg, Klem fra Idyll

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥