lørdag 24. april 2010

Stylingsoppdraget - gangen

Her er en liten smakebit fra ukas boligstyling. Her er inngangspartiet, gangen nede i første etasje. Jeg har ikke gjort så mye, siden dette var et ganske lavbudsjett prosjekt. Så mye av interiøret er nok stylistens egne saker og ting. Ikke at min leilighet kommer til å savne de med det første...

Sim sallabim, ny stol, blomster og lysestaker så ble vertfall jeg i mye bedre humør. Ikke så enkelt å se på bildet, men på skjenken er en dødskul gammel flaske med "sølv" helletut og masse søte små lysestaker.. Alt samlet på Fretex og loppemarkeder.

Bak inngangsdøren er et lite åpent klesskap, her henger noen søte kjoler som går i samme farger som stol og resten av interiøret i gangen. På gulvet står noen søte gullsko og en nydelig veske i lakserosa med fargerike stener. Desverre har jeg ingen bilder av dette, da mørket allerede hadde senket seg da jeg sent på kveld var fedig.. Nei, får vel hoppe i dusjen, i kveld er det bursdags fest for en venninne, og på menyen står musserende vin.. God helg alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Så gøy da med slik oppdrag:)
    ha en fin kveld søte du:)
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  2. Den røde stolen er kjempefin og gjorde seg veldig godt der - frisker virkelig opp! :-)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥