tirsdag 13. april 2010

Nattbord

Da var det jammen meg tirsdag.. Er det bare meg eller er det absolutt den verste dagen å stå opp på i uka?? Hodet vil liksom ikke våkne og vekkerklokkas ringing kunne like godt vært i Kina.. Bare ren flaks å komme seg i bilen og slite seg opp til kontoret i 5 etasje. Ja, selvsagt til fots, for de som lurte:) Heldigvis skinner sola ute og da blir jo alt straks meget bedre!!

Tenkte å vise det nye nattbordet som kom på plass i løpet av påskeferien.. Det er montert på veggen, ser jeg skulle nok tatt et nærbilde men det får heller komme neste gang jeg har vært i Perlå, ferieleiligheten til mine foreldre på Sørlandet. Der er det bare så nydelig at jeg kan rett å slett ikke vente med å tilbringe sommeren der!!

3 kommentarer:

  1. Nattbordet var skjønt....men den senga var jo helt stunning beautiful:):)
    kos deg snuppa..
    eddaKlemmer til deg:)

    SvarSlett
  2. Hei søte du:)

    Takk for skjønne ord inne hos meg*KOSELIG*

    Sper tøfft og unikt natt-bord..Gleder meg til å få en tettere titt på den:)

    ..Og for en fantastisk farge på sjenken i innlegget under her*SMELT*

    SvarSlett
  3. Hvor er sendegavlen fra ?? Den synes jeg også var knallekker!! Signe

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥