torsdag 4. mars 2010

Vidunderveske...


Jeg må bare vise frem verdens fineste veske!!! For et haug av tid siden så jeg en dame som spankulerte rundt med en veske jeg bare elsket.. Ja myye skulle jeg gjøre for at den skulle bli min! Men av en eller annen grunn kom en uventet og høyst sjelden sjeanse frem.. Jeg turde ikke å løpe etter for å høre hvor den var kjøpt.. Men i mitt stille sinn så jeg for meg en veskenapper situasjon som resulterte i katastrofe, da jeg virkelig tror jeg ville vært en meget dårlig veskenapper!!! Men ett halvt år etter gikk jeg forbi et skobutikkvindu på vei til kino. Heldigvis var det søndag, da jeg har bannlyst all sentrumsvandring i åpningstid. Der var den! Nærmest ropte på meg, kom å hent meg, ta meg med, vis meg frem og elsk meg..... Ja hva skal en da gjøre.....

2 kommentarer:

  1. Så kul veske, den passer til det meste!

    klem

    SvarSlett
  2. Den var skikkelig snål, hvor fikk du tak i den? interessert :)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥