tirsdag 9. mars 2010

Grafiske posters

Copyright: HEY studio - Offsett trykk 52x75 cm

Kemistry Gallery presenterer et knippe designere og har i tillegg nettbutikk!! Så her er det bare å frotse i godsaker for de som har anledning til det. Jeg for min del kjenner at jeg skulle ønske overskuddet og energien som følger med vårtiden snart kunne gjøre sitt inntog. Hadde vært kanonkjekt å fått laget litt design igjen, godsnakke med macen og kreere noe gøyalt:)

Imens vil jeg dele disse, noe litt spesielle kunstverkene. I disse ugledager synes jeg absolutt det var forfriskende å få en litt annerledes og spennende ugle:)

Copyright: Leandro Castelao - silketrykk 19x32 cm



Copyright: Simon Svärd- håndtegning 59x84 cm

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg var litt mer språkvandt enn jeg kan skryte på meg. Det finnes et design studio i Warszawa som lager plakater til filmer og festivaler. De er fargesterke og grafiske plakater som skaper oppmerksomhet. Virkelig kule..

Sjekk de ut her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥