onsdag 13. januar 2010

byttebod..

Se det nydelige fargespillet i vasen/skålen

Da jeg var å kastet de gamle skapene på bosshaugen for en stund tilbake følte jeg meg jammen som en prinsesse.. Idet jeg åpnet bildøren kom en koselig mann springendes.. "nå må du ikke ødelegge deg" .... hmm... snakk om service.. Så snille bosshjelper.. I like you!! På vei ut av bossplassen kjørte jeg innom bytteboden.. Selv om jeg kun har dårlig erfaring. Har aldri funnet noe de gangene jeg har vert innom. Men kanskje jeg ikke er tittgjeng nok. Men denne gangen sto denne fantastiske lilla vase/skålen og ventet på meg:) Helt gratis...

Her er bildet av meg som river ned/sager ned de gamle skapene helt alene..

1 kommentar:

  1. Ja...det er nesten som en ikke tror det...også gratis og:)Flott skål....
    kos deg
    goeKlemmer

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥