mandag 16. november 2009

Garderobedører ENDELIG bestillt!!


I en evigheter av dager, måneder og vel.. vertfall ett år, har jeg vurdert frem å tilbake hva jeg skal gjøre med garderobeskapet mitt.. Fra før har jeg slitne hvite skaper som stod i leiligheten da jeg kjøpte. Sikkert billigste sort, men med nytt invetar har det fungert helt greit... Å etterhvert da min søster skulle til med leilighetsbygging slo vår utrolig snille pappa til og gav oss hver en vesentlig sum av penger til å kjøpe oss fiiine garderober!!

Å i helgen fikk jeg endelig ut fingen å fikk kjørt å bestillt garderobedører.. Eller det vil si.. det er jo ikke bare bare, fordi da jeg endelig kom frem til butikken hadde jeg glemt lappen med målene... Iiiikk.. i stormende regnbyger måtte jeg ta turen frem og tilbake en ekstra gang! Snakk om surrehode. Det ble Elfa skyvedører med hvit profil og hele glassdører. Kjempefornøyd. Å at Coop Bygg i tillegg hadde hele 35% for alle medlemmer var luksus! Så nå må det vaskes, sorteres og rydde i klesskapet for om tre uker kommer dørene levert hjemme, gratis. Så til den tid må innmat og alt være på plass... ohoh.. energi kom til meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥