fredag 9. oktober 2009

Pakkesang i posten!


For en stund siden vant jeg en ring fra tantemimmi i Vibeke sin konkurranse. I går lå den å ventet på meg i postkassen, postkassen strålte på lang avstand og jeg visste noe var i gjære.. Mest av alt hadde jeg lyst å rive opp papiret av glede, men siden høststormen herjet så tok jeg trappene i noen byks og kom meg innahus.. Papiret kom av og ut kom den vakreste overrakselse! Nydelig kort med koselig hilsen og en vakker pose med den mest vidunderligste ring!!! lucky me....

6 kommentarer:

  1. Hei!
    Først må jeg si; gratulerer med ring!
    Jeg har selv 3 mimmi-ringer, 1 er borte, dermed "bare" 2
    igjen. Jeg elsker dem! =)

    Så; 1000 takk for fristende tilbud i kommentaren i går. Jeg skal sjekke med allkopi... og så kan det godt hende jeg spør deg om hjelp. Vi kunne kanskje gjøre en byttehandel? Du får noe igjen av meg?
    Men først må jeg sjekke.
    Mange baller i lufta nå, og ikke sikkert jeg gjennomfører plakat-lysten min.....men HVIS jeg finner ut at jeg gjør det, tar jeg gjerne kontakt med deg og spør om litt hjelp. =)

    Ha ei fin helg!
    .....Masse stearinlys og god tid......
    Kathrin .

    SvarSlett
  2. Å, så fint du hadde laga det til! WaW!
    ...eg må sei at det såg no betre ut hos deg enn då det forlot meg! tihi!..ser jo kva yrke du har då! Hmmm.....jaha...kanskje det er fleire enn Kathrin som må gjere avtaler med deg;)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Hei, og gratulerer med gevinsten. Du var heldig! Takk for søt kommentar hos meg. Morsomt at du legger igjen noen ord, blir alltid glad for det.

    Den krakken under, var så flott. Så heldig du var som fikk tak i den. Jeg tror den vil bli fin med hvite ben i blank maling. Tror jeg ville prøvd og beholdt setet som det er, eventuelt malt det i blank sort eller lilla eller hvit. He he, ikke lett å være konkret nei.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinst!
    Og takk for det hyggelige sporet du la igjen på bloggen min. Ser du er grafisk designer, -det er min bedre (franske) halvdel også!
    Haen fin helg
    Klem fra Paris (ikke loppemarked på meg i helga, selv om jeg vet det er flere av dem...)

    SvarSlett
  5. Så herlig med pakke i posten :)
    Det ligger en liten oppfordring til deg på bloggen min om du vil.

    SvarSlett
  6. Oh, lucky you, den ringen var knallfin! Moro å vinne slike lekkerbiskener:P
    Pen krakk du har fått under her. Hadde den vært min hadde jeg ikke malt treet...tror jeg, hihihi

    Maya

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥