torsdag 29. oktober 2009

MeglerMannen besøk!

Bildet er fra skjenken på soverommet. En salig blanding av Idyll.

Når meglermannen skal komme å kikke på fugleredet så må det jo vaskes og ryddes.. I god tid tok jeg positur i sofaen og ventet i spenning! Til total skuffelse... For det første så finnes det jo MANGE søte unge eiendomsmeglere som godt kunne fått komt på besøk til meg.. Men hva står utenfor døra? Jooo.. en mann som for lengst har sett sine beste dager, å i tillegg mumler og rusher gjennom redet med noe jeg håper er et falkeblikk, for å sette takst etter en så kort visitt må jeg si er godt gjort:) Så nå får jeg bare vente i spenning!!

2 kommentarer:

  1. argh, også du som ville ha en handsome en...grr igjen...Ikke bra..
    Håper allikevel at du klarte å "sjarmere" han med den fine fine skjenken din da.
    Drops

    SvarSlett
  2. Hei ;). Nå har jeg trukket vinnerne av giveawayen min for denne runden - og dessverre ble ikke du vinneren. Uansett vil jeg si takk for at du var med og for en veldig hyggelig kommentar. Det er første gangen jeg er her inne - en giveaway fører alltid med seg nye bekjentskaper. Det er en hyggelig bi-effekt. Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥