onsdag 7. oktober 2009

Inspirasjonskveld!!


PÅ mandag var jeg i det mest inspirerende hjemmet jeg har vært i noengang... I hver eneste krok og hjørne er det noe finurlig å hvile øynene på... Fargeharmonier og ulike materialer satt sammen til den reneste idyll... Å da vertinnen i tillegg utstråler inspirasjon og energi og serverer sine besøkende den mest smakfulle og fantastiske mat.. Nei, det er hva jeg kaller en perfekt kveld... Ikke løye at klokken bikket 2 før jeg var hjemme i seng:)

Takk for en fantastisk kveld jenter! Dere er bare fantastiske, en kveld med dere gir meg mengder med inspirasjon og herlige øyeblikk... Her er noen bilder til glede for øyet!

Gammel dør satt sammen med ikea bordben... Trenger jeg si så mye mer...

Hvor velkommen føler du deg ikke når dette er det første som møter deg?? ...

2 kommentarer:

  1. For ein fin heim! Skjønar at det var inspirerande:) Ha ein herleg kveld!
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  2. Det er så hyggelig og være i hjem som utstråler varme...
    ha en fin dag
    klemmer edda

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥