torsdag 10. september 2009

Hjelp kontorstolen min:)


Jeg kom over denne kule kontorstolen sist gang jeg var i Lyngdal.. Men fant da ut at nei... hadde mest lyst på stol med hjul... Flinke meg gikk ut av butikken uten stol!! Men med kvelden og lukka butikker kom angeren.. Neiiiii.. Så den som var på tråden mandag morgen og reserverte var meg... Å ikke nok med det, måtte ringer HVER dag hele uken for å bekrefte at jeg skulle ha den og at noen SNILLE mennesker kom og hentet påfølgende fredag:) Til slutt etter mange mils reis kom den da til slutt hjem til meg:)

Å det er nå jeg trenger litt råd.. Jeg tenkte å male den hvit (selvsagt) så..... Oljemaling? Bengalakk? Spraylakk?? Noen gode tips der ute???

3 kommentarer:

  1. kul stol! jeg ville kanskje brukt benga, men jeg er spent på hva andre sier, jeg har litt male prosjekter forran meg jeg og, så spennende å høre hva andre ville brukt!

    SvarSlett
  2. Råkul stol! Og ikke minst en stol med litt "historie", det gjør den ekstra spesiell vet du :) Jeg ville forsøkt med blank oljemaling. Da tror jeg den holder seg pen lenge. Lykke til :)

    SvarSlett
  3. kjempestilig stol! gleder meg til å se ferdig malt og i sitt rette element:-)

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥