tirsdag 22. september 2009

Bruktmarked!!!



På lørdag var jeg jo selvfølgelig på loppis. Jeg hadde jo utsatt hytteturen og alt for sjansen til å finne noen lopper!! Å jepp, kan tro jeg er overlykkelig over valget mitt.. For endte opp med masse godsaker!! Skal pusse og gnikke litt så kommer det et innlegg..

I tillegg er det bruktmarked hver lørdag på lille torvet hele sommeren.. Å da jeg tittet på klokken og hadde hele ti minutter til rådighet før ferja gikk var det ikke noe vanskelig valg.. Endte opp med at jeg var aaalt for sent ute og kom såvidt på den fullstappa ferja. Snille ferjemann vinket og veivet meg på tvers helt bakerst i båten! Bruktmarkedet har alt du kan tenke deg fra klær, krimskrams, øredobber og maasse snadder!!


Men vi kom oss da til slutt på fjellet og hadde noen nydelige dager i skog og mark. Sola strålte fra skyfri himmel, det var så varmt og godt at vi like så godt vrei av oss klærne å badet i fjellvannet:)

Kom også over dette festlige motivet langs veien. Det måtte bare forreviges... Snakk om charterreiser:)


4 kommentarer:

  1. Ja...er det ikke deilig når en føler en har gjort seg noen flotte kupp...beste følelse :)
    ser frem til nærbilder av fangsten:)
    ha en fin aften
    klem edda

    SvarSlett
  2. Heldige du ! Elsker bruktmarkeder og loppiser. Hørtes ut som en drømmehelg !

    Ønsker deg en deilig kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se funnene dine! :) Hørtes ut som en veldig koselig helg. Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Herlig! Er jo så fantastisk å gå på bruktmarkeder. Er det dine funn vi ser øverst? Eller kan man vente seg et innlegg av det du fikk tak i? ;)

    Klem

    SvarSlett

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥