torsdag 20. august 2009

Hmm Sennep.. skeptisk!


Enklere kan det nesten ikke bli. Denne pølsesalaten har alle tid til. Det enkle kan ofte være det beste. Målet mitt denne uken var å teste ut en ny oppskrift hver dag.. I går hadde jeg denne snadder pølsesalaten...
Smakfulle hvitløkspølser ble handlet inn, og selvsagt sennepssaus.. Men.. For det første er jeg ikke en sennep person, tvert imot.. Å Sennepssaus? Hva er det? Til alt hell å lykke fant jeg en flaske der det nettopp sto sennepssaus.. Overlykkelig jeg kan du si.. Å jammen ble det ikke riktig så tasty!!

Ingredienser

  • 2 stk chilipølse eller annen pølse med mye smak
  • 1 ss margarin /olje til steking
  • 1 stk avocado
  • 1 pk ferdigkuttet salatblanding
  • 100 g valnøttkjerner(ikke min favoritt, så ble cashew nøtter i stedet)
  • 2 ss sennepssaus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥ takk for alle høyt verdsatte kommentarer ♥